محک
شما اینجا هستید: درباره ما / درباره ی مؤسسه

درباره ی مؤسسه

جناب آقای دکتر رامین آموخته

جناب آقای دکتر رامین آموخته استاد دانشگاه رکورد دار گینس در روش ترجمه مبتکر دستور گشتاری زبان شناسی در کشور هستند. ایشان مبتکر روش آموزشی(نوام چامسکی- زبان شناس) در ایران توانسته اند با ابداع رابطه دستور گشتاری تحول شگرفی در یادگیری ترجمه ایجاد نمایند. ایشان توانسته اند با ۱۱ سال تلاش شبانه روزی برای بدست آوردن فرمول جامع زبان انگلیسی در رشته های مختلف اعم از علوم پایه، علوم انسانی، علوم فنی ، فضایی و هنر … هزاران دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکترا را در رشته های مختلف تربیت کنند، تدریس این روش حق انحصاری ایشان است.

 

مؤسسه فرهنگی آموزشی نام آوران زبان آموخته

موسسه فرهنگی – هنری – آموزشی نام آوران زبان آموخته باهدف آموزش اصول مند دانشجویان و بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا جهت پر کردن خلاء ناشی از روشهای نادرست آموزشی رایج در کشور با مدیریت جناب آقای دکتر آموخته مبدع و تنها مجری فن ترجمه تخصصی بر مبنای نظریه گشتاری در ایران با کسب مجوزهای لازم بطور رسمی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد.

 

کادرفنی واساتید

ما در انتخاب پرسنل اداری دقت لازم را داشته ایم  و از افراد مجرب، تحصیلکرده و کارآزموده جهت تکمیل کادر خود استفاده نموده ایم زیرا شما را سزاوار بهترینها می دانیم.

 

دوره ها و اهداف آموزشی

  1. آموزش اصول وفنون ترجمه متون عمومی و تخصصی و رسیدن به مرحله بداهه خوانی و ویرایش متون طی سه ترم به مدت ۹۰ ساعت با هدف جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های مضاعف در دارالترجمه هایی که هیچ گونه تخصصی در زمینه ترجمه کتب و مقالات علمی ندارند.
  2. حفظ ویادگیری لغات و واژه های کتابهای ۵۰۴ و واژگان ضروری تافل و ۱۱۰۰ واژه و…با استفاده از روش علمی ریشه شناسی و تجزیه و تحلیل واژگانی با رویکرد ترجمه متن و همچنین استفاده از روش کدینگ و تصویرسازی جهت آمادگی لازم دانشجویان جهت آزمونهای ارشد، دکتری، تافل، MSRT، EPT و …که این روش کمک شایانی به دانشجویان می نماید تا با صرف وقت و هزینه کمتر با کیفیت بالا اقدام به حفظ و یادگیری با ماندگاری طولانی در ذهن بنمایند.
  3. برگزاری کلاسهای Pre-IELTS و IELTS وهمراهی مستمر بادانشجویان تا رسیدن به مرحله آزمون آیلتس و کسب نمره قبولی در همه مهارت ها جهت ارایه مدرک به دانشگاههای داخل و یا خارج کشور به نحوی که دانشجویان از ثمرات این کلاسها در آینده علمی شان برخوردار شوند.
  4. برگزاری کلاسهای Writing  و Listening ، Speaking در سطوح مقدماتی و پیشرفته با هدف آمادگی لازم جهت آزمون تافل و تسلط کافی دانشجویان به اصول نگارش و ویرایش مقالات علمی ISI و انجام ویرایش علمی مقالات پژوهشی با روش آکادمیک و تضمین لازم جهت جلوگیری از رد مقاله به جهت فرمت ومحتوا از سوی نشریات خارجی.
  5. برگزاری کلاسهای مکالمه در سطوح مختلف با حضور اساتید برجسته بر مبنای تئوری Communicative-Interactive
  6. دوره یادگیری مهارت های درک مطلب و مکالمه و تقویت مهارت های شنیداری (Listening) و ارتباط کلامی با روش یادگیری تلفظ آمریکایی
  7. آموزش خوشنویسی به صورت ترمیک وفشرده با مرکب و خودکار به سبک های مختلف
  8. دوره های مکالمه گفتاری – شنیداری CLT و مکالمه ی کلیشه
  9. برگزاری دوره های آمادگی آزمون های EPT، MSRT، MHLE برای دانشجویان مقطع دکتری

 

منشور اخلاقی

  1. اول خدا و دوم قانون را ناظر بر اعمال خود می دانیم و از کیفیت کار و ارایه خدمات به شما نمی کاهیم.
  2. ما خود را ملزم می دانیم که مسایل فرهنگی غنی اسلامی – ایرانی را که حاصل آموزه های دینی وملی ماست در این موسسه رعایت نموده و به آن افتخار کنیم.
  3. رعایت حقوق شهروندی و تکریم دانشجویان و مراجعه کنندگان محترم رابر تمامی امور مقدم دانسته و رضایت ایشان را مایه دلگرمی و مباهات می دانیم.
  4. دانشجویان ولی نعمت مایند وعامل بودنمان. به حضورشان افتخار وبرای پیشرفتشان در تمامی مراحل کوشا هستیم.

کلیه حقوق این وب سایت برای مؤسسه فرهنگی آموزشی نام آوران زبان آموخته محفوظ می باشد.

طراحی و برنامه نویسی: گروه برنامه نویسی همپا